Här Är Mitt Liv

Alla inlägg under januari 2012

Av Elin - 31 januari 2012 19:49

Min måndag ver helt perfekt ! Kommer inte prata om den elr så mycket mer för den delen xD Idag va de helt vanlig skoldag, fick springa till bussen för jag höll på o missa den, han inte ut med hunden innan + ett matteprov direkt va man gör när man kommer till skolan, kan de bli mkt bättre?... Nja aja, Nu kommer en STOR BILDBOMB !

Börjar med bild på mig o Danne sen går de ja lite som de vill ^^
                               
Mest bilder på Liam, men de e han värd ! <3
Hunden på bilderna är Dannes o heter Bacchus <3 
De var lite bilder ifrån Lindas 5 års kalas oxå...

Och en skitsöt bild på Danne när han va liten ! :D

De va lite bilder de, ska väl lägga upp några på facebook så att sofie o alla kan ta foton på Liam...

Annars så ville jag typ bara visa att jag lever :P

Imorrn kommer Danne hit för första gången så de e lite pirrigt ;) men de går bra, ska ha med mig gitarren till skolan imorrn oxå, vi har musik o jag vill spela på min egen :P Snart så ska jag försöka att sova så jag orkar upp imorrn :P

Hare gött !

Elin <3 

Av Elin - 29 januari 2012 21:00

För de e ju skola imorrn o jag måste orka upp för att inte missa bussen eftersom min älskling åker en omväg till skolan + åker hemifrån tidigare bara för min skull, för att vi ska träffas <3 Vi har halvstudiedag imorrn så vi slutar 12 ! :D Slipper sjölden = en suuuperglaad Elin :D istället ska jag vara me Danne heela dan =) kommer bli så mysigt så :P men aja, har precis duschat o lagt i lite mer färg i håret men måste nu gå ut med min hund, cp störda ********* -.-' igår va jag me Hilda o vi åkte pulka (!) för första gången i år, jag slog mig gul o blå men var ändå tvungen att åka högst uppifrån berget MED pulka i en isig backe... hahah dog lite tredje gången för de gjorde så jävla ont ! o sen så skulle ja o Hilda mula Wilma o vi sprang på en varsinn sida om henne medan hon åkte spark o den så bara slänger hon iväg den, rakt PÅ MITT BEN ! AJJJJAJJJ ! fan va onte de gjorde så mitt vänstra ben e rätt så mördbultat (vet inte va de betyder elr nåt tycker de bara passar in XD ) oja idag har vi firat Linda som fyller 5 på tisdag fast släkten kommer inte då, elr jo mormor men men ^^ Va ute me Liam i parken o gungade o drog honom i pulka + att vi åkte i pulkabacken, jag va helt slut efter de men inte han såklart <3 Bilder kommer när jag känner fört ^^ 
Nu ska ja ut me bamse, hare bra o ja ska försöka o blogga imorrn men lovar inget ! :P 




Av Elin - 27 januari 2012 09:58

Tjatja nu sitter jag i datasalen och har hemkunskap :P

Vi ska leta reda på en maträtt som vi ska laga helt själv åt våran kompis vi arbetar med ^^ Jag jobbar med Pokiize och ska laga Mexikansk lasagne med nachos :D

jag vet att jag är dåålig på att uppdatera bloggen men jag är så trött när jag kommer hem på dagarna o så, igår va jag o Pokiize inne i stan efter o jag kom hem vid halv 8 :P Gjorde ett besök hemma hos Jimmy o sofie medan jag väntade på bussen och busade lite med lilla sjuka Liam <3 Han va så söt när vi lekte: Mamma, nee Alin..! <3

OMG gulligt ! min lilla prins <3

vi har en timme kvar på lektionen och jag e redan klar, va klar för läänge sen xD men men fredag idag o på svenskan ska vi se på film =) Benjamin Buttons ortoliga liv :P

på måndag har vi halv studiedag o slutar 12 :P vi får liksom lunch 20 över XD

men men då ska jag va med Danne o vi kanske köttar på lite pizza hut då ;) <3

men aja, ska tråka lite nu så vi hörs !

   

Av Elin - 24 januari 2012 19:44

Ja inte så mycket har hänt sen sist då.. Jag håller på att ladda in bilderna från kameran i datan så om ni e riktigt riktigt snälla så kanske ni får se några senare ;) 
Skoaln har gått segt idag, vi började dagen med matteprov och avslutade de med att läsa texter som vi har på Nationella Provet i svenska snart... 
Chattar på msn just nu, bilderna tar låån tid att ladda upp här.. o jag tjockar mig lite xD men nu kommer lite random bilder då !

 

Troligtvis en av världens mysigaste katter !

 

Daniel min älskling :* <3
 

Rest In Peace Sven <3
 

Fina Saga :D

 

I lördags då vi sjöng singstar ;)

Saga på julavslutningen, jag vet att de blev många Sagabilder nu men men ^^


Ja, de e något..

Bruket :p

och en bild på Liam <3


Orkar inte ladda upp mer bilder för nu ska jag sova, gick upp 5 imorse så aa e ganska trött xD

God Natt sov så gott !

            


Av Elin - 22 januari 2012 15:39

Jupp idag äre en vecka sen jag o Danne blev tillsammans o gud så nervös jag var medan jag väntade på att hans buss skulle komma ! Men som tur va så hade jag stöd och blev lungnad utav världens bästa Rebecka med ck ! ^^ (är ju kompis med måånga beckor) 
Igår ''lovade'' jag tydligen Linda att jag skulle leka med henne idag o vet ni vad? de gör jag just nu.. O de går superbra ! Lämnade över henne till Malin o dom o frågade om dom kunde vara barnvakt, hahah så snäll jag e o jag tänker ju såklart INTE hämta henne på ett tag xD

Igår sjöng jag och Saga singstar ! :D Men tyvär så slutade ena micken att fungera så vi körde med en och jämförde poängen ^^ Jag vann ju såklart xD men typ 16300 poäng XD Fy fan vad de va jobbigt för rösten, man va ju tvungen att anpassa rösten hela tiden så man sjöng inte med sin vanliga :P Jag va fan bäst på Jimmy Janssons låt vad fan heter den, Jag är kung..? xD tror de va nåt sånt men aa.. Kanske kommer upp en video på när Saga sjunger <3 Så gulling, min lilla gossegroda ! ^^

Aa nu ska jag hitt på någet så tiden går fort, längtar efter min elskling <3

Vi höres och synes !

Puss o Kram varm choklad =)

 

En gammal bild på mig o Bamse <3 


Av Elin - 21 januari 2012 22:33

För jag ska gå ut med hunden.. Men aja i torsdags åkte vi ner till skara för att gå på Svens begravning. Sven var Eivors man o Eivor dog i somras men va min farfars syster.. Hänger ni med? Men iallafall, begravningen gick bra o allt va jättefint ! Han får ligga bredvid Eivor på kyrkogården.. Dom va gifta i 66 år !! 
Efter de åkte vi till ett 4 stjärnigt hotell för att äta lite och prata gamla minnen =)

Efter de åkte vi tillbaka till kyrkogården och jag fotograferade lite :P

Sen åkte vi till deras hus där dom bott o de va jobbigaste utav allt tyckte jag o jag kände inte båda två så jättebra.. Men aja, de luktade liksom som de gör när gamla personer bor i ett hus..

Sen efter de åkte vi dit vi bodde o packade ihop o började åka hem, stannade efter halva vägen i Arboga o käkade på donken.

Från en sak till en annan, imorrn är det en vecka sen jag o Daniel blev tillsammans :D <3 Längtar tills på måndag då de e enda skoldagen som vi har en lektion tillsammans så vi får träffas, om jag inte åker dit imorrn, det är upp till min mamma...



Idag har jag städat hela rummet och för att göra de hela lite roligare så möblera jag om =) Tog typ hela dan o nu på kvällen så har jag hjälpt ''Syrran'' o fixa en blogg till henne, de e Saga som jag menar o hon e Kims tjej + Malins kompis men hon e här så ofta o så, så jag behandlar henne som min egen syster ^^ 
Nu ska jag vara duktig o gå ut med Bamse sen ska jag nog lägga mig o sova xD För man ska inte vända på dygnet på helgerna det är inte bra, inte bra ^^



Men vi hörs imorrn eller något sånt..

Hejdå !  


Av Elin - 19 januari 2012 13:06

Hejsan jag håller på att packa ner de sista jag ska ha med mig o bussen går 13.40 ^^ 
Ska fixa så att jag kan mobilblogga så jag har nåt att göra dom 4-5 timmarna i bilen :P
En granne har flätat mitt hår i två inbakade flätor o jag e jätte nöjd ! =)
Men har inte direkt något o skriva nu så vi hörs !  


Av Elin - 18 januari 2012 21:01

Jag är så trött o seg ! Har varit de hela dan vilket e lite konstigt eftersom jag gick upp ca 06.30 och hade väärsta huvudvärken så jag gick o la mig igen o vaknade vid 17.50 av att mamma ringde mig o sa att hon behövde datan för att sjukanmäla mig, då gick jag ner och åt lite fil och flingor (läänge seen :P) och sen kollade jag bara på tv, va ute med hunden en gång vid 11.. Kollat mer på tv o kollat lite på datan oxå, la mig i sängen vid ja va vad klockan.. halv 3 kanske o vaknade vid 5 o skulle käka, inte nån apptit direkt men men.. varit ute med hunden en gång o packat lite. Det blir ingen skola för mig imorrn utan jag duschar o åker till farmor o farfar nån gång under dan för vi ska åka ner till skara när min pappa o faster har slutat jobba, ledig på fredag för det är begravning då.. Sen nån gång på fredan så åker vi hem. 
Kommer sakna min lilla älskling såklart när jag är borta men jag vet ju att han har de bra, o ja min pojkvän kommer jag ju oxå sakna ! <3
Nu väntar jag på att grannen ska höra av sig, frågade henne ifall hon kunde göra inbakade flätor på mig imorrn men hon har inte svarat =(
O vill ha uppsatt hår när vi ska åka i typ 4 timmar + att jag vill ha lockigt på begravningen... Min outfit på fredag blir: Mina svarta jeans, min randiga tröja o KANSKE min svarta kava över... Vi får se hur de blir men jag kan lova er att jag lägger upp lite bilder efter, nån gång i helgen elr nästa vecka. Håller fortfarande på att lära mig min kamera så vi får se...

Aja jag kommer nog inte hinna blogga imorgon så vi får höras när jag har tid ! Hare bra, hejdå :*


Presentation


Hej här i min blogg kommer ni att få läsa om mitt liv, ganska uppenbart xD Vill ni veta mer om mig så får ni läsa hela min presentation =)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad tycks om mina bilder jag lägger upp?
 Skit snygga !
 Funkar..
 Nja..
 Fula.
 Sluta lägga upp bilder !

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards