Här Är Mitt Liv

Alla inlägg under juni 2012

Av Elin - 25 juni 2012 13:47

Snart (om typ en timme) drar jag och Amanda till Årsta för att sova hos min farmor och farfar, imorrn ska vi till Skansen för att se på Allsång och vi kommer sitta där hela dagen ^^ hahahah ^^ 

kommer inte blogga mer idag eller imorrn så att ni vet ^^ 
en bild på min skugga ^^ 
 

 

XOXO ELIN


Av Elin - 22 juni 2012 16:26

Glad midsommar eller vad ni nu vill kalla det... Den här dagen suger och jag har spenderat den framför TV:n med Spider-Man ^^ 

Jaja... hejdå.

Av Elin - 19 juni 2012 14:00

Eftersom det är sommarlov nu tyckte jag att en ny header behövdes ;) 
Idag har jag inte gjort så mycket, ätit och varit ute med Mia och Spike och Bamse såklart ^^ Sen nu så håller jag på att mejla bilder från klassresan till Malins mamma eftersom hon ville ha det ^^
Jag har fått sommarlovskort så jag är inte fast här ute på ön, bara att ringa eller messa om ni vill göra något ! :D
Jag är på liksom ! ;)

Nu ska jag nog ta o lägga mig o kolla på film, ja jag vet att det är bra väder ute men det finns inget o göra ^^ Alla kompisar e borta härute, en e i Grekland, en e hos en kompis, 2-4 är hos sin mamma/pappa.... Roligt liv asso -.-' eller sommarlov...

Jaja.. hejdå !

 

Av Elin - 18 juni 2012 15:22

Igår var en tidig och lång dag... Gick upp klockan 8 o duschade. 
Jag åkte och kollade på när Mathilda (Dannes lillesyrra) spelade handboll eller asso jag skulle mer kalla det lerboll ^^ Dem hade vita tröjor och när de slutade spela såg dem ut så här, vissa värre än andra ^^


De vann iallafall båda matchera, en med typ 14-1 ^^
Jaja de va trevligt, hörde nyss av henne (på bilden är hon den längsta) att de vann matchen idag oxå ! Grattis ! :D Imorrn är den stora finalen, att vinna eller försvinna men jag tror att de fixar det !

Idag har jag inte gjort något speciellt, är barnvakt för att mamma o pappa e o handlar ^^ Kanske ska hoppa in i duschen ^^

Hejdå !

P.S: Bara för att ni kanske vill veta så käkade jag middag halv tolv igår + att jag var ute o åkte moppe med Amanda ^^    

Av Elin - 16 juni 2012 15:01

Jupp jag gick upp vid 12 idag eftersom det regnade, och det gör de fortfarande... ikväll ska vi ju ha gårdsfest hära men vi får se hur det blir med de... 
Vet inte riktigt vad jag ska skriva så det blir mest bilder... 

Lite mera från avslutningsfesten: 
             

Klassresan till Åva:
                             

Och så sista bilden som finns på 9C...:


Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra...
men bloggar kanske senare !       
 

Av Elin - 15 juni 2012 22:28

Tjabatjena mittbena ! :) 
Igår hade jag skolavslutning och det var första gången på lääääänge jag grät så mycket ! 9C is now and forever engraved in my heart in letters of gold, jag älskar dem ! Alla på olika vis men de tänker jag INTE gå in på ^^
Jag gick upp kvart i 6 och duschade och fixade sen iordning mig, tog 8.10 bussen och satt i skolan från 9 till 12.30 då min skolavslutning började ^^ Då samlades vi i klassrummet, fick lite skumpa och tårta medan vi lyssnade på lärarnas tal :) Jag höll in tårarna men de var svårt ! Min svenskalärare Anna har ju bott i Frankrike och va modell där och hon tog med sig en mapp med lite bilder som vi fick se, det va så ovant att se henne ! UNG ! XD Vid 13 drog vi till kyrkan och sjöng nationalsången, idas sommarvisa och den blomstertid nu kommer ^^ Jag fick ett tack för att jag har varit med i skolans Likabehandlingsgrupp och en ros för det. Sen fick vi våra betyg, det va lite läskigt eftersom alla klasserna skulle ställa upp sig efter klasslistan och min klass kunde typ inte den ^^ men det gick bra. Efter ställde alla upp sig på rad utanför kyrkan och tog ett sista kort på klassen. Och såklart grät alla, tårarna bara sprutade ! Jag saknar verkligen alla, kommer kännas jättekonstigt att inte gå tillbaka dit på måndag...
Men ett avslut öppnar ofta nya äventyr, jag har ju faktist gymnasiet att se fram emot :)


Jag orkar inte skriva mer om mina gamla klasskamrater för jag kommer börja gråta, men 9C var den BÄSTA klassen någonsin ! Ni kan gå in o kolla på bilder på min facebook för jag kommer inte orka lägga upp alla här, Elin Hammarström mina herrar ;)

Nu ska jag faktist hitta på något, hare bra tills jag bloggar igen !
Hejdå.    

Av Elin - 14 juni 2012 01:11

Tjaaba ! 
Jag har precis kommit hem från balen (avslutningsfest). Det har varit en underbar och rolig kväll med både vänner och fiender ;)
Vi hade balen på Häringe Slott (jag jag och typ alla hade listat ut redan) :P Och det var skitkul ! Jag bad min lärare Mia fota hela kvällen (den tiden hon var där) för det e ju inte roligt om jag bara fotograferar alla.. Menmen det va roligt iallafall :)
Vet inte liksom vad jag ska säga förutom det att jag har NU insett hur mycket jag älskar min klass och kommer att sakna dem, jag kommer att stå och böla imorrn menmen det får jag lov till tycker jag ! Ja vad mer finns det o säga om kvällen liksom, det som hände på balen stannar på balen ;)

Imorrn har jag ju skolavslutning och vi ska samla 11.30 men jag kommer o vara i skolan vid 9 för att bussarna inte går -.-' okej, det går faktist en buss 11.11 men då kommer jag försent och det gillade inte Mia... Så jag får gå upp kvart i sex för att duscha o så...
Så här såg jag ut iallafall ^^ 
         
Det var lite bilder, jag får lägga upp mer imorgon eller något sånt för nu är jag så trött så att jag tror att jag svimmar ! Hejdå ^^ och GODNATT !

P.S: Jag har nästan ingen röst kvar !   
   

Av Elin - 10 juni 2012 22:03

Idag har det varit strålande väder ! :D 
Jag och Amanda hade en super trevlig kväll igår (får ej berätta mer) :P <3

Idag var Sofie och Liam här ute och myste lite, lilla nöten <3
Jag har oxå packat för fullt för imorrn åker jag på klassresa ! Vi ska bara sova borta en natt men det är ju ganska mycket som ska med ändå, sovsäck, liggunderlag (jag har 2, en till Becca oxå), bestick o kläder ^^ Vi kommer hem på tisdag och då åker jag hem, byter väska och kanske duschar för att sen åka vidare till Pokiize =) På tisdags kväll är det öppet hus i skolan så jag sover hos Pokiize eftersom vi är lediga på onsdag förutom vår fest på kvällen o fest= bal. Kommer hem sent på onsdagsnatten och på torsdag ska jag upp o gå på syskonens skolavslutning på morgonen och sen gå på min egen ^^ Sen har jag äntligen slutat grundskolan ! :D 
Nu v                        

Lite bilder på Saga, Sofie och Liam =) Kommer mer när jag har tid, kommer ju fota på klassresan oxå =) och på ''balen'' :P
Ne nu måste jag sova ! Godnatt !   

Presentation


Hej här i min blogg kommer ni att få läsa om mitt liv, ganska uppenbart xD Vill ni veta mer om mig så får ni läsa hela min presentation =)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad tycks om mina bilder jag lägger upp?
 Skit snygga !
 Funkar..
 Nja..
 Fula.
 Sluta lägga upp bilder !

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards