Här Är Mitt Liv

Alla inlägg under februari 2012

Av Elin - 29 februari 2012 19:59

Hejsan, jag valde att gå ut med hunden utan jacka, jag satte bara på mig mina converse och vantar sen gick jag. Vilket jag tyckte va bra för de va jävligt fint väder ute ! 
Solen sken och det var varmt !
Annars har jag bara slappat ^^
Just nu chattar jag på fb me Sophie och Linnea och messar och kollar upp vilken film jag vill se på fredag ^^ I'm a bussy woman xD

Japp filmval - klart, det blev Shoo Bre som danne ville, han bjuder ju men den värkar helt okej :P

nu ska jag återgå till min film som väntar, Good Cop, Bad Cop :P O jag känner mig lite hungrig... Ska ta o fixa ett äpple o tugga på ;) 
Vi hörs imorrn vetja ! Hejdå ^^ 




Av Elin - 29 februari 2012 12:24

Idag är det +9 grader här ute på ön ! Jag tycker att det är skitbra ! :D Fast de kunde ju ha varit lite bättre väder igår när Danne va här men vi hade trevligt ändå :P 
Jag lyssnar just nu på min spellista på spotify ^^ Ska snart gå ut med hunden, funderar på att ta med o rasta kameran samtidigt och då gå en långpromenad ;)
Idag har jag på mig Dannes mjukisbyxor som han glömde att ta igår, ett svart linne och en svart/vit randig långarmad tröja över ;) och såklart trosor, bh och strumpor ^^ Dagens frisyr är uppsatt hår, en hästsvans ^^  
Aja, nu längtar hunden efter att få gå ut.. Dagens fråga för mig blir nog om jag ska gå ut utan jacka/tröja över de jag har på mig nu..... Det är ju inte kallt ute och jag rör ju på mig hela tiden ^^
Aja, de får ni veta senare. Vi hörs ! :P  


Av Elin - 28 februari 2012 12:31

Nu sitter jag o väntar på ett sms av Danne som ska komma hit idag :) 
Finns inte så mycket att göra här men vi kommer väl på nått annars så får jag väl slå honom i sing star som alltid ^^

Ne nu ska jag fixa lite, hörs !      


Av Elin - 27 februari 2012 17:58

Nu börjar jag med en ny kategori: Veckans Hiss Och Diss ! Får se om de blir bra :P 


Hiss:
Min hissning denna vecka är bananer,äpplen och marsansås ! Allt ihop blandat, jättegott ! Man kan säga en wannabe fruktsallad ;) Det är perfekt att ha med sig om man ska på en liten utflykt till exempel :) O de bästa är ju att man själv får välja vilka frukter man ska använda sig av ! :D



Diss:
Minn dissning idag bli lösögonfransar. Jag tycker att det är så grymt fult att ha på sig det ! Det spelar ingen roll i vilket sammanhang det är i utan det är lika fult på personer hela tiden. Varför vill folk överdriva så där? Det förstår inte jag...
   

Jaha det va första inlägget med hiss o diss, mer kommer nästa vecka ! :P 

Av Elin - 27 februari 2012 17:40

Idag har jag tagit det hyfsat lungt, gick ut på en långpromenad med Bamse ute i skogen och jag lyckades INTE o ramla i skogen när jag gick upp o ner på stenar mm. men när jag kommer ut på en helt platt stig ramlade jag xD Och de gjorde jag med stil ! Vill ni veta? De får ni inte, skulle de vara menat att ni skulle veta om de så skulle ni ju va med mig ^^ 
Aja, jag ska börja med ett förslag som jag har fått in idag tänkte jag :) Det är veckans hiss och diss :P så ja, har redan hissen men behöver bara dissen x)
Det är fett skönt med lov !
Japp nu ska jag fortsätta o kolla på lite kläder :P

Vi hörs snart då !

Elin 



...

Av Elin - 26 februari 2012 22:34

Nu blir jag lite besviken på er som läser min blogg, att jag inte har fått in mer förslag än de jag fått ! Men aja, lägger upp alla förslag som jag har fått nästa måndag, så ni har hela lovet på er att mejla in förslag/ideer om vad jag ska blogga om, mejla mig på----> theaa001@hotmail.com ! 
Idag har jag haft en riktig slappar dag ! Skönt ^^
Har just bestämmt att det blir ett biobesök på fredag med Danne :) Det blir niice ;)
Jag har färgat håret idag oxå :D Men ni får inte veta vilken färg förens skolan börjar om en vecka, nu ska jag sova. God Natt !
     
Mitt lilla hjärta <3    

Av Elin - 24 februari 2012 21:48

Nu sitter jag och Jimmy här i soffan och kollar på TV i väntan på att Big Brother ska börja =) Jag håller på att renskriva min textanalys som jag måste skicka iväg innan 00.00 till min lärare, den blir väl helt okej hoppas jag ! Kan kanske lägga upp den här på bloggen sen ;)

Liam har blivit lite sjuk nu på kvällen med feber o hosta :( Inte kul, stackars liten men det fixar sig nog, nej nu måste jag fortsätta att skriva !

Ha de bra så länge, hejdå :P

 

Av Elin - 24 februari 2012 16:01

Äntligen är det fredag och hur kommer då jag spendera min kväll ?

Jo det blir helt enkelt svenskaplugg ! Och såklart lite Liam mys + umgås lite med Jimmy. Det är min kväll o måste verkligen bli klar med svenskan innan 12 ikväll (den ska vara inlämnad idag) jobbigt men men det är en textanalys på en novell som jag håller på med =/ e typ i början av allt ^^

Bilderna som kom upp igår var 30 stycken och inte ens hälften av alla ! Men alla underbara (not) bilderna kan ju komma

nu måste jag gå hejdå !

Presentation


Hej här i min blogg kommer ni att få läsa om mitt liv, ganska uppenbart xD Vill ni veta mer om mig så får ni läsa hela min presentation =)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad tycks om mina bilder jag lägger upp?
 Skit snygga !
 Funkar..
 Nja..
 Fula.
 Sluta lägga upp bilder !

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards