Här Är Mitt Liv

Direktlänk till inlägg 15 juni 2012

Hola Amigo !

Av Elin - 15 juni 2012 22:28

Tjabatjena mittbena ! :) 
Igår hade jag skolavslutning och det var första gången på lääääänge jag grät så mycket ! 9C is now and forever engraved in my heart in letters of gold, jag älskar dem ! Alla på olika vis men de tänker jag INTE gå in på ^^
Jag gick upp kvart i 6 och duschade och fixade sen iordning mig, tog 8.10 bussen och satt i skolan från 9 till 12.30 då min skolavslutning började ^^ Då samlades vi i klassrummet, fick lite skumpa och tårta medan vi lyssnade på lärarnas tal :) Jag höll in tårarna men de var svårt ! Min svenskalärare Anna har ju bott i Frankrike och va modell där och hon tog med sig en mapp med lite bilder som vi fick se, det va så ovant att se henne ! UNG ! XD Vid 13 drog vi till kyrkan och sjöng nationalsången, idas sommarvisa och den blomstertid nu kommer ^^ Jag fick ett tack för att jag har varit med i skolans Likabehandlingsgrupp och en ros för det. Sen fick vi våra betyg, det va lite läskigt eftersom alla klasserna skulle ställa upp sig efter klasslistan och min klass kunde typ inte den ^^ men det gick bra. Efter ställde alla upp sig på rad utanför kyrkan och tog ett sista kort på klassen. Och såklart grät alla, tårarna bara sprutade ! Jag saknar verkligen alla, kommer kännas jättekonstigt att inte gå tillbaka dit på måndag...
Men ett avslut öppnar ofta nya äventyr, jag har ju faktist gymnasiet att se fram emot :)


Jag orkar inte skriva mer om mina gamla klasskamrater för jag kommer börja gråta, men 9C var den BÄSTA klassen någonsin ! Ni kan gå in o kolla på bilder på min facebook för jag kommer inte orka lägga upp alla här, Elin Hammarström mina herrar ;)

Nu ska jag faktist hitta på något, hare bra tills jag bloggar igen !
Hejdå.    

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 4 juli 2012 16:50

Nu får ni ta o flytta med mig till blogg.se ! :D Det är på tiden, men som sagt denna blogg kommer o vara kvar.    Nya bloggen hittar ni HÄÄR  !! Eller HÄÄR :D    Ha det bra nu o sluta inte läsa !  ...

Av Elin - 4 juli 2012 01:15

Jag har bestämmt mig för att byta bloggplats, till blogg.se :P Det går tyvärr inte att flytta med hela denna blogg men jag kommer ha kvar den här med allt innehåll så att ni kan gå tillbaka och läsa era favorit inlägg utav mig ;)  Ni får veta den a...

Av Elin - 2 juli 2012 20:44


Choobah just nu sitter jag med Nadja vid en varsin dator hemma hos henne ^^ Vi e bara liite sociala med varandra, mer än vi brukar vara iallafall ^^  Vet inte riktigt vad jag ska säga mer...  Fast vi har en speciell relation hon o jag ^^ hahahahh...

Av Elin - 2 juli 2012 12:30

Tjaa idag har jag inte gjort så mycket, gått ut med hunden, ätit en macka och börjat ladda över saker från min dator till mammas ^^ O de ska jag fortsätta med nu.. Hittar jäääättemånga gamla bilder !! :D Bjuder på en, Eller kanske flera ;)        ...

Av Elin - 2 juli 2012 00:13


Ny ska jag ta o lägga mig, går mina planer som planerat imorrn så blir jag varnvakt o mamma åker o möter pappa så fixar de hem färg. Inga problem alls för mig liksom eftersom jag längtar sjuukt mycket efter att få börja måla mitt skåp, då har jag ju ...

Presentation


Hej här i min blogg kommer ni att få läsa om mitt liv, ganska uppenbart xD Vill ni veta mer om mig så får ni läsa hela min presentation =)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad tycks om mina bilder jag lägger upp?
 Skit snygga !
 Funkar..
 Nja..
 Fula.
 Sluta lägga upp bilder !

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards