Här Är Mitt Liv

Alla inlägg den 2 juli 2012

Av Elin - 2 juli 2012 20:44

Choobah just nu sitter jag med Nadja vid en varsin dator hemma hos henne ^^ Vi e bara liite sociala med varandra, mer än vi brukar vara iallafall ^^ 

Vet inte riktigt vad jag ska säga mer... 

Fast vi har en speciell relation hon o jag ^^ hahahahh menmen de e väl okej :P 

 

Jag bjuder på en gammal bild på oss två ! :D 
 

Kanske en till då ;) 

Eller inte ^^ 

 

Menmen nu ska jag göra något... Juste nån som vill gå på Allsång med mig imorrn? O se på Dead By April, Molly Sandén, Basshunter och flera som nu e där ^^ Messa mig då !!! eller komentera här !!

 

Hejdå, bloggar senare !

Av Elin - 2 juli 2012 12:30

Tjaa idag har jag inte gjort så mycket, gått ut med hunden, ätit en macka och börjat ladda över saker från min dator till mammas ^^ O de ska jag fortsätta med nu.. Hittar jäääättemånga gamla bilder !! :D Bjuder på en, Eller kanske flera ;)
       

 

Så, lite gamla bilder ^^ Mest på Liam men han är ju sååå sööööt ! :D

 

Nu ska jag inte blogga mera, gör nod det ikväll, hare gött !   

Av Elin - 2 juli 2012 00:13

Ny ska jag ta o lägga mig, går mina planer som planerat imorrn så blir jag varnvakt o mamma åker o möter pappa så fixar de hem färg. Inga problem alls för mig liksom eftersom jag längtar sjuukt mycket efter att få börja måla mitt skåp, då har jag ju någonting o göra... Det finns inge o göra här ute annars o alla roliga personer är borta eller så hittar man ändå inte på något så då kan man lika gärna sitta inne vid TV:n.... 

 

Men asso nu är jag så jävla trött så jag ska sova... 
God Natt ! 

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej här i min blogg kommer ni att få läsa om mitt liv, ganska uppenbart xD Vill ni veta mer om mig så får ni läsa hela min presentation =)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad tycks om mina bilder jag lägger upp?
 Skit snygga !
 Funkar..
 Nja..
 Fula.
 Sluta lägga upp bilder !

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards